Metin2

Nie Oficjalne Forum O Darmowej Grze MMORPG Metin2

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2011-09-04 15:31:34

NeoNoWieC

Administrator

Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 27
Punktów :   

Szaman Leczenie

http://republika.pl/blog_tb_3196094/7041664/tr/1-szaman-healer-6973.gif

Zalety Healera:
- Bardzo tanie Księgi Umiejętności
- Bardzo dobra postać do pvp
- Możliwość usuwania negatywnych efektów(zatrucia,spowolnienia,)
- Celne skille

Wady Healera:
- Ciężko się expi
- do pt(party) i gildi chętniej biorą szamanów smoka

Budowa Postaci:

Na każdy poziom postaci otrzymujemy trzy punkty statystyk, możemy je
dowolnie rozdawać w zależności od tego w czym nasza postać ma się
głównie specjalizować.

W statusie idziemy dwa punkty w Inteligencję oraz jeden w Witalność, po
wymaksowaniu Inteligencji dodajemy punkty w Witalność, a
po osiągnięciu maksymalnej ilośći punktów Inteligencji i Witalności - dodajemy punkty
w Zręczmość. Siła szamanowi nie jest do niczego
potrzebna, nie korzysta z niej.

Budowa Skilli:

I. Podstawowa(pvp, pvm)
Przywołanie Błyskawicy -> Leczenie -> Błyskawiczny Rzut -> Zwinność -> Burzowy Szpon -> Zwiększenie Ataku

II. Budowa skilli pod pt(party, grupa) i Expienie:
Przywołanie Błyskawicy -> Leczenie -> Zwinność -> Błyskawiczny Rzut -> Burzowy Szpon -> Zwiększenie Ataku

U Healera warto inwestowac w Opaski Zapomnienia, dobrze jest, gdy wszystkie
skille powskakują na M na 17 pkt.Na poczatku wbijamy tylko 4 pierwsze skille po
1 pkt(Przywołanie Błyskawicy, Leczenie, Błyskawiczny Rzut i Zwinność), potem
maksujemy Przywołanie Błyskawicy. Reszte wbijamy pozniej.

Poradnik - Ekwipunek:

Ekwipunek dla Healera powinien zawierać następujące bony: plus do Inteligencji,
Regeneracja PE(mana), szybkość zaklęcia.Warto zainwestować w tarcze niewrażliwą na omdlenia.
Trzymamy się zasady dwóch broni:
1) Wachlarz do pvp, Leczenia w pt, expienia bez konia. Wsadzamy do niego KD: Powtórki, Śmierci, Penetracji oraz
Wojownika/Sury +3 bądź +4.
2) Dzwon do expienia na koniu. Wsadzamy KD: Potwora, Śmierci i Penetracji równierz +3 bądź +4.

Poradnik - Pojedynek z innym graczem:

Co każdy młody szaman powinien wiedzieć:
- Szaman Healer jest dystansowcem
- przed walką używaj Zwinności
- nie daj sobie wmówić, że Leczenie się w pvp jest oszustwem, przecież to normalny skill

Healer vs. Smok
Trzymamy sie daleko od smoka i wykańczamy go skillami

Healer vs. Healer
Ten pojedynek nie ma szans. Najczęściej kończy się remisem.

Healer vs. Body
Przyda sie niewrażliwka i abs`y. Dajemy się rzucać po calej okolicy, atakując ze skilli.
Uważamy na szarze (blokuje nasz atak), wiec najlepiej poczekać aż body jej użyje.

Healer vs. Mental
Tu też przyda się tarcza niewrażliwa na omdlenia. Uciekamy przed mentalem i omijamy jego skille.
Atakujemy ze skilli, w czasie gdy się ładuja bijemy wachlarzem.

Healer vs. Dagger
Uważamy żeby nie odwrocic sie do Daggera plecami, uciekamy przed nim i jego skillami atakujac go swoimi.
Dagger może nas zatruć, ale dla Healera to raczej mały problem.

Healer vs Archer
Archer tak samo jak Healer jest profesją walczacą na dystans, więc możemy do niego podejść i
okładać go wachlarzem gdy skille się ładują.

Healer vs BM
Dwie równe sobie profesje w pvp. Warto zaopatrzyć się w abs`y, bo może być ciężko.

Healer vs WP
Uciekamy, unikamy, atakujemy ze skilli. Proste, nie?


http://img696.imageshack.us/img696/5383/adminxih.png



Doba ma 24 godziny. Skrzynka 24 piwa. Przypadek ?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cs-serwery.pun.pl www.terania.pun.pl www.tenisstolowykrk.pun.pl www.dbvmono.pun.pl www.eti.pun.pl